loading...
پول آنلاین
مهدی بازدید : 51 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (2)

با سلام

در این پست قصد دارم تا به مشکل طول کشیدن پرداخت های سایت کوئیک باکس بپردازم

میدونم تعداد ریادی این مشکل رو داردند وفکر می کنند چون که چند روز واریز پول به حسابشون طول کشیده این سایت اسکم هست.اما اینطور نیست همون جور که گفتم این سایت افرادی که اکانتشان را ارتقاء داده اند رو در اولویت بالا تری قرار میده وهمین باعث میشه که پرداختی اعضای استاندارد کمی عقب جلو بشه اما این به این معنی نیست که این سایت پرداخت نداره.

باید بدونید که من خودم هم این مشکل رو داشتم واز همین روش مشکلم حل شد و پول به حسابم واریز شد اینم سندش:

\"\"

\"\"

اگه شما هم تو برداشت از این سایت به مشکل خوردید باید بهتون بگم که راه حلش بسیار ساده است.

1.به اکانت خود وارد شوید و بالا ی صفحه بر روی گزینه ی support کلیک کنید.

2.در صفحه ی باز شده روی گزینه ی Open A New Ticket کلیک نمایید.

3. از منوی کشویی گزینه ی payments support  را انتخاب کنید. و در عنوان not payed ! را تایپ کنید.

4. متن زیر را در کادر اصلی وارد کنید.

  hi admin

   تاریخ درخواست واریز را تایپ کنید مثال i have request payment (Jan 23 2014 06:23:21 Am

perfect money method

but it not payd for me

please help me

 

very thanks

5.کد حفاظتی را وارد کنید. مطلب را ارسال کنید.

6.در حمان لحظه برای شما ایمیلی فرستاده میشودکه شامل آدی تیکت شماست ومعمولا بعد از شش ساعت پشتیبانی به شما جواب خواهد داد.

نکته :» در صورتی که بعد از چند ساعت مراجعه کردید و تیکت شما حذف شدخ بود نگران نشید دو باره امتحان کنید.واگر باز هم همین پیغام رو مشاهده کردید یک روز دیگه دوباره تیکت ارسال کنید. و وقتی که به تیکت شما جواب می دهند  بلا فاصله پول هم به حساب شما واریز خواهند کرد

 مهم ترین چیز اینه که نا امید نشینخود من بعد از سه بار تیکت ارسال کردن موفق به دریافت پولم شدم . توصیه من به شما اینه که هر گز این سایت رو از دست ندید.وبدونید  میتونید خیلی زود از این سایت به در آمد خوبی برسید و وقتی که اکانت خود را ارتقاء دهید دیگر هرگز  چنین مشکلی نخواهید داشت .

پس فرصت رو از دست ندید همین حالا ثبت نام کنید.

\"\"

نکته :بهضی از مواقع به علت تعمیرات برای چند ساعت پشتی بانی سایت بسته می شود پس اگر به یک چنین چیزی بر خورد کردید چند ساعت بعد دوباره مراجعه کنید.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط milad در تاریخ 1392/11/13 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

نه برادر من تو این جا نه البته اگه بخواین این جا هم بهتون میدم من منظورم تو سایت quickbux بود گفته که برای برای برداشت دوم باید پرداختی اولتونو بزارید تو سایت اونجا بلد نیستم
پاسخ : من تا حالا همچین چیزی رو نشیده بودم وتوهیچ وبلاگ یا وب سایتی هم چنین چیزی رو ننوشته بود .
اگه میشه منبعی که ازش حرف میزند رو به من هم معرفی کنید.
اما بعید میدونم همچین قانونی وجود داشته باشه

این نظر توسط milad در تاریخ 1392/11/13 و 11:25 دقیقه ارسال شده است

سلام من تو quickbux برداشتی داشتم الان میخوام تو قسمت اثبات پرداختی سند برداشتم و بزارم ولی بلد نیستم اصلا جایی نداره که من یه موضوع باز کنم خواهشا یه توضیحی بدین ممنون
پاسخ : ]سلام
دوست من اینجا وبلاگ هست نه انجمن .
اما پیشنهادتون بسیار جالب هست اگه دوست داشتید لینک عکس هاتو نو برام بفرستید تا به صورت جدا تو یه پست اختصاصی قرارشون بدم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 2,516