loading...
پول آنلاین
مهدی بازدید : 589 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (2)

امروز میخوام یکی از بهترین سایت های دنیا که خودم ازش برداشت داشتم رو بهتون معرفی کنم.

مهم ترین ویژگی های این سایت عبارتند از :

پرداخت بسیار سریع(به خود من کم تر از سه ساعت پرداخت کرد)

پرداختی به پرفکت مانی که کار تبدیل پول به ریال رو بی نهایت آسان میکنه.

تعداد زیاد آگهی روزانه حد اقل 50 آگهی در این وب سایت وجود داره .البته بیشتر مواقع بیشتر از این هاست خود من تا 80 کلیک در یک روز در این سایت داشته ام

در آمدی تا 1 دلار برای عضویت در سایت ها 

و...

برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید

کسانی که از این لینک عضو شوند همه جوره مورد حمایت ما خواهند بود

وتا آن جایی که در توان ما باشد به آن ها کمک میکنیم


\"\"


دیگه بهتر از این چی می خواین .

از خارجی بودن این سایت نترسین کار کردن با این سایت ها بسیار آسان تر از این چیز هاست . با این حال اگه در کار کردن با این سایت به مشکل بر خورد کردید همین جا در نظرات اعلام کنید تا آموزش کامل کار کردن با این سایت رو براتون قرار بدم.

 

 

سند پرداخت این سایت به من :

 

این اولین برداشت من از این سایت بود.

برای مشاهده عکس در سایز کامل روی آن کلیک کنید.

 

 

\"\"

 

 دیدن تبلیغات این سایت کار بسار اسونی هست.اما برای کسانی که مشکل دارند یک آموزش تصویری اماده کردم که با استفاده از اون میتونید راحت در این سایت کلیک کنید.

آموزش مشاهده اگهی های سایت ptcrs

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/11/09 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز این سایتها هیچ کدومشون پرداختی نداره و همشون سر کاریه.من تو همین کوئیک باکی 2 دلار زدم واسه برداشت بعد 20 روز هنوز خبری نیست و فقط زحمتش واسه من موند.تو 3 تا سایت دیگم برداشت زدم ولی اونام سر کاری بودن.کلا پی تی سی یعنی مسخره بازی.من فقط بعد چند ماه خستگیش واسم موند.حالا خوبه سرمایه گذاری نکردم.
پاسخ : دوست من این سایت وکوئیک هردو پرداختی دارن من هم مشکل شمارو داشتم مشکل شما تو کوئیک به راحتی قابل حل هستش .تنها کاری که شما باید بکنید اینه که به پشتیبانی کوئیک تیکت بزنید تا در کم تر از 24ساعت بهتون پرداخت کنند اگه خدا بخواد به زودی توی همین وبلاگ در مورد حل این مشکل مفصل توضیح میدم ومتنی رو که باید به پشتیبانی بفرستید رو هم توی همین وبلاگ میزارم تا بتونید استفاده کنید

این نظر توسط كسب درآمد از اینترنت در تاریخ 1392/11/09 و 18:11 دقیقه ارسال شده است

سلام

من میخوام عضو بشم

اگه ممکنه بیشتر همکاری بفرمایید.

واقعا برداشت کردید؟اگه دوست داشتی لینک کن و خبرم بده
پاسخ : من هر جوری که بتونم کمکتون میکنم

ودر مورد پرداختی داشتن هم باید بگم که 100 درصد پرداختی داره اگه نداشت مطمئن باشید که من اینجا تبلیغ این سایت رو نمی کردم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 2,498